fanniiee.blogg.se

- Look like a girl, act like a lady, think like a man and work like a boss -

Ansiktsmålning- jao!

Kategori: Allmänt

Hahaha, idag på bildlektionen målade Wille mig i ansiktet, så jag hämnades och målade i hans ansikte... Haha, fast jag råkade måla honom i håret..^^ Vi slog vad om att, om han hade färgen i ansiktet hela dagen skulle jag ha en rödmålad prick på näsan som han gjorde där hela skoldagen... I slutet såg det ut som ett stort sår på näsan eller något.. Så jag tog bort det.
Ni i skolan som trodde att det var något sår eller liknade, kan jag ärligt säga till att det var röd färg.. Haha!
 
Nu sitter jag i Kungsbacka och har det tråkigt, imorgon ska jag hit igen, med Clara. Vi ska shoppa semestersaker, jag behöver t.ex verkligen några solglasögon om jag ska till Turkiet! Och någon sport topp att springa i på morgonen (a)
 
Puss Fanny :*
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: