fanniiee.blogg.se

- Look like a girl, act like a lady, think like a man and work like a boss -

Nattii 🌙

Kategori: AllmÀnt

Jag hade lite trÄkigt sÄhÀr pÄ kvÀllskvisten, sÄ jag gjorde det en tjej kan kÀnna för att göra ibland, sminkade mig. Haha, eller det kanske bara Àr jag, vem vet.
Jag har ju nÀstan aldrig smink pÄ ögonen nuförtiden, sÄ jag testade det nu.
PÄ den svartvita bilden nedan har jag smink pÄ den översta bilden och nÀstan inget smink pÄ den nedersta, man ser la lite skillnad eller?

Jag köpte inte bikinin, varför? För att jag inte tycker att jag passar i nÄgon bikini alls.
NÀr jag har fixat en bÀttre kropp, dÄ kan jag köpa den bikinin.

Nu ska lilla jag sova, sovgott alla mĂ€nniskor ❀

Kommentarer

  • Anonym sĂ€ger:

    Du borde inte ha smink!!

    Svar: Åh tack sĂ„ mycket! va söt du Ă€r :')
    fanniiee.blogg.se

    2013-04-18 | 21:43:46

Kommentera inlÀgget hÀr: