fanniiee.blogg.se

- Look like a girl, act like a lady, think like a man and work like a boss -

Torsdag ❤

Kategori: Allmänt

Idag har det verkligen gått upp och ner hela tiden, vid vissa tillfällen var det skitkul och vid vissa var det bara skit. Alltså har mitt humör gått 👆&👇 hela tiden, kul va?
Det jag ska göra nu är att först träna, sedan plugga och slutligen städa.
Min riktiga morfar från Dalarna kommer hit i helgen, så jag måste städa stugan också.. och hämta min riktiga kudde, som fortfarande ligger där ute.. haha.
Det var mörkt ute när jag kom på att jag hade den i stugan för några dagar sedan, så jag sket i att hämta den.
När jag hade halvsomnat kom pappa in med en kudde, fast fel kudde, så jag har sovit med den hela tiden nu, men det gör mig verkligen inget att det vart så, verkligen inte. Den kudden är så mysig så 😏

Iallafall så kommer morfar imorgon eller på lördag och jag kommer inte vara hemma fören vid 10 nångång imorgon så jag måste städa idag.
Vad ska jag göra till 10 imorgon då? Jo, jag ska dansa runt med små söta ungar på ett disco som vi några stycken i klassen har ordnat, 2:or & 3:or, urgulliga är dom! Det kommer faktiskt bli jättekul känner jag, längesen man var på disco nu 😂

Nu ska jag dra iväg och springa lite, hadé!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja så känner killar också!

    /En kille du känner väl

    Svar: Vem? Smsa mig om du har mitt nummer :)
    fanniiee.blogg.se

    2013-04-18 | 19:20:49
  • Anonym säger:

    Vi smsade en hel del ett tag, tills jag insåg att du gillade någon annan

    /Samma person

    Svar: Åh förlåt, men kan du inte säga vem du är då?
    fanniiee.blogg.se

    2013-04-18 | 22:06:25
  • Anonym säger:

    Blåa ögon och kort brunt/svart hår. Mer säger jag inte

    2013-04-20 | 08:44:03
  • Anonym säger:

    + jag är inte från din skola. Nu kanske du kan lista ut vem

    2013-04-20 | 13:50:04

Kommentera inlägget här: